• Clubinfo

Welkom bij Sportclub Enschede!

Sportclub Enschede is een levendige voetbalclub gevestigd in het hart van Enschede. Met een rijke geschiedenis die teruggaat tot 1910, zijn we trots om een van de oudste voetbalverenigingen in het land te zijn. Bij Sportclub Enschede draait alles om passie voor voetbal. Of je nu een fanatieke supporter bent, een getalenteerde voetbalspeler of gewoon op zoek bent naar een gezellige voetbalclub om deel van uit te maken, je bent hier aan het juiste voetbaladres.
    Onze thuisbasis is het prachtige Diekman, waar de sfeer tijdens wedstrijden altijd goed is. Hoewel we momenteel niet op het hoogste niveau spelen, hebben we in het verleden grote successen behaald, waaronder de landstitel in 1926. Bij Sportclub Enschede koesten we onze voetballers en geven we elk soort talent de kans om zich te ontwikkelen. Zo bieden we voetbalmogelijkheden voor spelers van alle leeftijden en niveaus. Van prestatieve teams tot recreatieve teams voor volwassenen, er is voor ieder wat wils. Maar we zijn meer dan alleen voetbal. Bij Sportclub Enschede geloven we in het creƫren van een diverse en dynamische sportomgeving. We organiseren regelmatig voetbaltoernooien, clubfeesten en andere evenementen waarin gezelligheid altijd centraal staat. We zijn er trots op dat we niet alleen een club zijn, maar ook een gemeenschap die hecht aan betrokkenheid en samenwerking.
    Dus sluit je aan bij Sportclub Enschede en ontdek de opwinding van voetbal, de vreugde van competitie en de kracht van gemeenschap. Of je nu een speler, supporter of enthousiaste sportliefhebber bent, we heten je van harte welkom bij onze club. Laten we samen mooie herinneringen maken en nieuwe successen behalen op en buiten het veld.